काठमाडौं । सरकारले महिलालाई ६ महिनासम्म तलबसहितको प्रसूति बिदा उपलब्ध गराउने व्यवस्था गर्न कानून संशोधनको प्रक्रिया अघि बढाएको छ।
कानूनमन्त्री सोबिता गौतमका अनुसार सुरक्षित मातृत्व तथा प्रजनन स्वास्थ्य अधिकार ऐन, २०७५ संशोधनका लागि विधेयकको मस्यौदा तयार भइसकेको छ। प्रस्तावित व्यवस्थामा आमालाई कम्तीमा ६ महिनाको तलबी प्रसूति बिदा र बच्चाको स्याहारमा सहयोग गर्न बाबुलाई ४२ दिनसम्म तलबी बिदा दिने उल्लेख छ।
मस्यौदालाई मन्त्रिपरिषद्बाट स्वीकृत गराएर संसदमा पेस गर्ने तयारी भइरहेको मन्त्री गौतमले जानकारी दिएकी छन्।








नेकपाले कात्तिक ७ देखि राष्ट्रिय जागरण अभियान चलाउने
भारतमा १३ करोडभन्दा बढी मतदाता नाम हटाएपछि विवाद चर्कियो
बाढीले बगाएको कालीगण्डकी करिडोरको सडक कुनौटामा जोडियो
दसैँमा बढी भाडा असुले कारबाही हुने
भोटेकोशी बाढी प्रभावित क्षेत्रको पुनर्निर्माणमा अमेरिकाले सहयोग गर्ने
कर्णालीमा आयुर्वेद चिकित्सक संघको नयाँ नेतृत्व चयन
धनगढीमा बाजुराको स्याउ बेच्न किसानलाई सास्ती
महाकाली तटीय क्षेत्रमा बाढीको जोखिम, समुदायस्तरमै पूर्वतयारी
वर्षापछि माछा मार्न व्यस्त थारु महिला
भारी वर्षापछि सुदूरपश्चिमका सात पहाडी जिल्लामा यातायात बन्द